Høneplukker og hundegalskap

Hola!

Nå har jeg nettopp kommet hjem fra bestemor og bestefar. Det har seg sånn at vi måtte på mammas gamle skole, utrolig kjedelig egentlig, men bestefar var så morsom, så det gjorde ingenting. Før den tid droppet vi innom en kamerat av pappa, og han har en hund: Tufsa… Hun satte seg inn i bilen, på fanget mitt, og fikk være med på tur.

Historien om høneplukkeren er vel egentlig så grei som at kameraten til pappa bor på en gård, og han hadde en "potetmaskin" utenfor låven. Mamma oppdaget det, og kalte det en høneplukker. Hun mente man kunde sende inn en høne den ene siden, så kom den ut som kylling på den andre…


Skolen var sykt stygg, trust me… Ikke akkurat noe å skryte av, he he.

Hun er så nydelig!! Det er ikke bare Tufsa som syntes det var kjedelig på biltur da..:

Jeg gjorde også det, skjønner du!

Skulle gjerne vist dere hvorfor bestefar var så morsom, men jeg sier det istedet: Han laget tusen grimaser, og jeg har bilde av det, gjett om jeg fikk litt latterkrampe da!

Hva har du gjort i dag?

11 kommentarer

Siste innlegg