Forbilder

Det er utrolig mange som skriver om heltene eller forbildene for tiden, så jeg joiner den. Over er det et bilde av Kevin Jonas, Demi Lovato og Michael Jackson, og de er noen av mine store forbilder. Det er de det går i for tiden, he he. Kevin er en stor inspirasjon, han kan synge, spille gitar og han er supermorsom!  Demi er råkul og har en heftig sangstemme. Michael er verdens største legende, og det er neppe uten grunn. Jeg er elsker disse folka!

Har forresten en veldig god kompis også, jeg ser veldig opp til han… Han er en flott person med en enda bedre personlighet, kan ikke få sagt hvor glad jeg er i han, he he. Kevin JR, forresten.

Vi har alle noen vi ser opp til, stemmer ikke det? Det kan være alt fra familien din til superstjerner der ute!

Hvem er ditt forbilde?

18 kommentarer

Siste innlegg