Oh my gash

Jeg var fast bestemt på at jeg ikke skulle ha den sangen på hjernen, dessverre feilet jeg grundig… De eneste ordene jeg nynner på er "oh oh oh oh oh my gaaash", jeg tror jeg blir gal snart! Hører ikke på annet en låtene som går på "The Voice", men den dukker jo stadig opp, så…

Har brukt dagen på:

Jordbær! Neida, tuller. Det finnes ikke jordbær her i huset, dessuten har jeg sløvet i hele dag. "Lenge leve latskapen!"

Sitter vel egentlig bare her i håp om at et mirakel skal skje… Har forresten drømt om denne lille snuppa i natt:

Tufsa!!! Jeg savner deg, håper vi ses snart igjen!

Jeg er flink til å inprovisere altså. Må jo bare ta gamle bilder… Siden det stakkars, stakkars kameraet mitt er i himmelen, jeg savner det også… WÆÆÆ

Hva har du sløst bort dagen din på hittil?

14 kommentarer

Siste innlegg