I’m a wreck inside

Jeg later som. Jeg smiler og ler som om ingenting har hendt. Jeg er med på ting, morer meg med andre og alt er som før. Det de ikke vet er at jeg later som om alt er bra. Smilene er falske og latteren er gråt. Jeg er med på ting for å glemme. I tankene er du stadig med meg, og aboslutt ingenting er som før. Men jeg kan vel late som?

Du er en del av min fortid. Jeg vil glemme, men det er lettere sagt enn gjort. Jeg har ingen anelse om hvordan du har det, men etter avskjeden å dømme klarer du deg nok bra. Jeg sa jeg ikke ville være den svake av oss, tok feil… Igjen. For her er jeg. Ingen aning om hvor jeg vil her i livet. Uten deg er det ikke noe meg heller. Alle gangene vi kranglet, jeg trodde det gjorde oss sterkere?

Jeg er så lei meg… Kunne jeg skrudd tilbake tiden- så hadde jeg jo gjort det. Men alt er sagt og alt er gjort. Jeg prøvde, men tapte kampen…

– Aldri mer. 

8 kommentarer

Siste innlegg