Strength is something you choose

Det stemmer jo, gjør det ikke? Man velger selv hvilke veier man tar, hvilke valg og hvilke venner. Livet er fullt av valg, hvordan skal man vite at man tar det rette? Selv har jeg skjønt at jeg bestandig tar de gale valgene. Jeg vil starte på nytt, jeg vil oppnå noe. Jeg vil ta ett riktig valg for en gangs skyld.

Hva med å la valgene komme til meg? OK, det er ingen vits i at jeg sitter og venter på alt mulig, da skjer det jo ingenting. Kanskje vitsen med livet er å leve? Så klart er det meningen med livet, men hvordan skal man leve det? Hvorfor skal livet være så vanskelig? Og hvorfor sitter jeg her og ramser opp en haug av ting jeg kommer på? Neei, jeg får vel komme meg opp fra kjelleren. Begynne å leve… Leve livet jeg ikke har.

Hva tror du meningen med livet er?

14 kommentarer

Siste innlegg