Den svei

Fikk kommentar av en eller annen i sta: "Du ser ut som en fjott på håret, hæhæ." OK, jeg kan takle den. Fikk en annen kommentar av noen andre: "Du ser ut som en klovn." Takk. Fikk en tredje kommentar av en tredje person: "Håret ditt er stygt." Tusen hjertelig takk. Det er det jeg har forsøkt å få mamma til å forstå, men hun hører ikke på meg. Nå får jeg jo hjelp av andre, det er jeg glad for!

Dessverre valgte jeg å slette kommentaren i stedet for å publisere den. Jeg har ip-adressen fremdeles, og jeg kan når som helst oppsøke enkelte. Utrolig teit at folk sitter der, tror de er anonyme og kommenterer dritt på andre blogger. Kult da, slenge dritt over internett. Det er sånne ting man mister respekten man en gang hadde for. Håper dere det gjelder tenker dere om to ganger neste gang. Tusen takk for oppmerksomheten, ha en fin kveld videre!

Hva er din mening om anonyme bloggere som kommenterer dritt?

15 kommentarer

Siste innlegg