Helt på bærtur

Bokstavelig talt. Pappa ville så gjerne at jeg skulle ha den overskriften, for han syns det var gøy, hahah. Vel, jeg har vært hos bestemor og bestefar, og utenfor fant jeg og Oda et bær. Et eneste lite bær, og jeg bare måtte ta bilde!!

Deretter var vi hos naboen, og han har hester på fôring. Forresten, den lyse heter Eldar. Søtt navn, ikke sant?

Her er Henrik (lillebroren min), Eldar og de to andre hestene jeg aldri husker navnene på… Søte!


Oda mater Eldar, hihi.

Eldar var forresten veldig glad i kameraet mitt.. Han stakk stadig mulen sin helt oppi linsa, hahah. Gromming!

Eldaaar! Han er så søt!

Eldar var nok den mest fotogene av hestene, for de andre løp rundt og hadde det veldig morsomt, heheh.

Hva har du gjort i dag, og du syns vel Eldar er søt, eller?? =D

8 kommentarer

Siste innlegg