Introducing me

Introducing me – Nick Jonas

Fikk i utfordring å introdusere meg selv på bloggen, hahah. Sånne små detaljer, bare. Ønsk meg lykke til!: Jeg heter altså Ingrid, er 14 år og det må dere nesten bare leve med. Jeg er veldig sta til tider, og jeg hater å bli kalt normal. Hvem er vel normale?? Det er enten ingen eller alle.. Jeg er sykelig forelsket i øynene til en gutt på skolen jeg går på (hahah), og jeg er veldig glad i chicken tandori, for dere som vet hva det er. Jeg har krøller, og jeg hater de. Trekker litt forhastede sluttninger av og til, men det hører jo med… Elsker The Jonas Brothers, Demi Lovato, Michael Jackson – og sangstemmen til en fyr jeg liker å kalle "Nick Jr".
Har verdens beste venner, og de blir ikke kvitt meg med det første, bare så det er sagt… Nok om meg!

Tar du utfordringen? =)

6 kommentarer

Siste innlegg