Ble løpt på av mus

Seriøst, jeg ble løpt på av en mus! Sprøeste jeg har opplevd på evigheter. Først og fremst: Jeg var hos bestemor og bestefar, vi var på langtur i fjellet- og da vi kom tilbake til bestemor og bestefars hus møtte vi nabojenta Oda. Jeg, lillebroren min og Oda tuslet rundt huset, og plutselig oppdager lillebroren min en mus. Og så en til! Jeg tror jeg telte opp til 5 stk. De løp frem og tilbake mellom noen rør, og jeg forsøkte å få bilder av de…

Henrik (lillebroren min) sparket i et rør som lå midt på plenen, og plutselig oppdager jeg snuten til en av musene. Jeg setter meg ned på huk og zoomer inn på den for å få et perfekt bilde. Deretter skvetter jeg til; for da løper den rett i kameraet og fortsetter videre bort til beinet mitt. Jeg ble seriøst løpt på av en mus! Sykt…


Dette er dessverre det eneste biildet jeg fikk av den. Og man ser knapt bittelitt av den, nederst på bildet.. Om du ser en brun dott. Øverst er røret den kom ut av!


Utrolig utsikt på det “fjellet” da.


//FOTO:privat//

                                                            Har du blitt løpt på av en mus før? Heheh

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg