De spøkelseshistoriene var skumle

Greit, jeg er elendig på overskrifter! Men gud, jeg er sliten. Sov kanskje en time til sammen i natt, den dumme soveposen min var vrang, det var ISKALDT, folk i lavvoen pustet tungt (hahah), og alle ble dyttet et hakk innover. Vibeke våknet midt på natten og oppdaget plutselig at hun lå på liggeunderlaget mitt, så sa hun: “Sorry” og sovnet igjen, hahah, dere kan tro jeg lo!

Det var også mange som hadde spøkelseshistorier å dele i går, vi satt rundt bålet og fikk høre masse morsomme, skumle og litt teite historier. Kanskje jeg skal legge de ut litt senere?

Noe jeg klaget over hele turen var at jeg hadde glemt kamera… Så det blir dårlig med bilder fra turen, heheh.
Turen fra i fjor, hahah, ignorer ansiktet mitt!! – Foto av læreren min… Fra venstre: Maiken, Ingrid og Louise.

 

Skal jeg legge ut en av spøkelseshistoriene etterpå? =)

12 kommentarer

Siste innlegg