Rettetang – Styr unna

Heisann! God formiddag(?)! Nå skal jeg ikke ramse opp hva jeg har gjort i dag, for det jeg har gjort i dag er…. jeg har rettet håret. Wow! Det tok meg tre timer. Ikke ble det ordentlig rett heller, for rettetanga mi er elendig. Så vet vi det!

Den er fra Philips, og kostet omkring 500kr. Den retter helt elendig! Sikkert greit på veldig tynt hår, som nesten ikke har krøller fra før av… Men den blir ikke så veldig varm, så den funker dårlig.
Fake a smile.. Resultatet ble bare brusete, hahah.

Har du en rettetang du vil anbefale?

 

8 kommentarer
    1. Jeg har ghd rettetang,og den er bare helt heeerlig! den koster egl 1500 kr, men jeg fikk kjøpt den på halv pris så det ble omtrent 650 ellerno! den funker uuuutrolig bra på krøllete hår!

    2. det er ikke vits og kjøpe rettetang hos frisøren da man kan få den like bra til halv pris på nettet 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg