People change and promises are broken

Jeg vil så gjerne skru tilbake tiden. Til tiden der hvor alt var perfekt, for det har den nemlig vært, jepp! Tiden har vært perfekt. Nå er alt bare tåkete. Folk forandrer seg, og det er ingenting jeg kan gjøre noe med. Jeg har også forandret meg, masse. Snart finnes det ingen å stole på, og du har venner i alle retninger. Det er mange vennegjenger å velge mellom, og presset blir stadig verre.

Det kommer en tid der hvor alt er perfekt, og når den tiden er over går alt rett ned. Jeg sikter til en spesiell hendelse, for i sommer hadde jeg en veldig god venn. Da var alt perfekt! Når sommeren var over fikk vennen min nye venner. Han forandret stil, og han forandret attitude. Nå kjenner jeg han knapt igjen, det er som om vi aldri var venner. Det er som om.. jeg aldri visste hvem han var.

Jeg savner han uendelig mye. Det er så vondt at ord kan ikke beskrive det. Akkurat som om hjertet mitt aldri var noe hjerte. Dessverre vet jeg at jeg aldri kan få han tilbake.. Han har sagt farvel, og det er ingenting jeg kan gjøre med det. Jeg er hjelpeløs.

Hold på det du har, for når du mister det… så er det ingen vei tilbake.

Har du noensinne mistet en venn? Eller angrer du på noe du har gjort?

________________________________________________________________
Snart oppe i 3000 kommentarer. Kommentar 3000 vinner en premie!

9 kommentarer

Siste innlegg