VINNEREN AV BLOGGVURDERINGEN ER:

CCPOSH.BLOGG.NO – Gratulerer, du vant en bloggvurdering! Jeg starter med en gang, jeg 🙂


Header: Den er veldig “klipp-og-lim”, og det trekker ned.. Men ellers er den enkel og stilfull.

Design: Det er veldig grått, men jeg skal ikke si noe altså. Det er en litt vel mørk gråfarge, men det er jo vinter, så det er jo en bra ting!

Skrivemåte: Jeg digger skrivemåten din, den er fengende og morsom! Du er slettes ikke redd for å si noen skarpe ord (banning osv.), og jeg digger det!

Bilder: Du er enten veldig flink til å redigere bilder, eller så er du veldig flink til å ta dem. Du har masse bilder i hvert eneste innlegg, og jeg må si at jeg digger det! Det gjør det så spennende å lese!

Annet: Du kommenterer alltid tilbake, flott! Du har den berømte “like-button” som jeg er så glad i, bedre! Haha 🙂 Du skriver om alt mulig, det gjør det varriert og gøy å lese. Stå på!

Karakter: 5

Enig?

8 kommentarer

Siste innlegg