BILDER: KONSERT (Rybak og Solli-Tangen)


Legg merke til at Didrik har IPAD!!!! Hehe

Her er vi i full gang med en eller annen sang! (Fulgte bra med, ser dere)

Forresten, han er morsom! Han dro skikkelig mange vitser, og hele salen lo.. Hihi.

Han måtte vise at han plugget inn pluggen i fela, for han klarte å glemme det en gang før..

SYKT!

Sjekk blikket! Han så opp på meg… Hahha.

Hei, ja 😀 Han ga meg også tommel opp.. Tnaa, ble litt starstrucked(?) da..

Den var hvertfall 3 meter oppe i været! (Hatten), og dette her er jo helt siiick!

Gutta fikk elverumslua, kledelig, må jeg si! Og så har jeg spart det morsomste bildet til slutt:

Han syklet på en av premiene, det var sånn treningsgreie, og han gikk feil vei! Noen sa det til han, og han fikk dette uttrykket i ansiktet.. Trodde jeg skulle dø av latter! Søt da 🙂

30 kommentarer

Siste innlegg