MY SHADOW

Fikk spørsmål om jeg kunne fortelle mer om “skyggen” jeg stadig ser, så daa gjør jeg det.

I sommer var jeg nede på brygga, og pappa snakket med noen oppe ved stien. Plutselig kjente jeg noe bak meg, og hele brygga begynte å bevege på seg. Jeg snudde meg brått – og det stod det ingen. Men hele brygga beveget jo på seg, og jeg hadde ikke hørt noe plask! Skrekkslagen tenkte jeg for meg selv at dette var ikke noe å bry seg om, og det var slik det begynte.

Vi gikk hjem igjen, og garasjen til pappa stod åpen.. Jeg bar på en åre, og plutselig ser jeg at det står en mann i garasjen. Han var helt kullsvart, kun en skygge, han var kjempehøy, og han hadde hatt. En diger hatt, akkurat som Michael Jackson. Jeg snudde meg fort tilbake – for jeg fikk bare med meg at han stod der – og når jeg snudde meg var han ikke der lenger.

Etter dette har jeg sett han uendelig mange ganger, på skolen, på soverommet mitt, hjemme på kjøkkenet og i gangen, osv. Han er jo snill, det er det! Jeg tror han forsøker å passe på meg =)


Okok, jeg vet det høres usannsynlig ut. Men fakta er fakta, og jeg lyver ikke..
Opplevd noe lignende?

43 kommentarer

Siste innlegg