Herregud, jeg er så dum

Skriver et innlegg, men publiserer det ikke. Orker ikke, har ikke krefter nok, sier jeg til meg selv. Men hvem er det som løper rundt på en fotballbane hele dagen, og sykler frem og tilbake fra den 40 ganger om dagen!? Jo, det er meg. Men krefter til å blogge, nei det har jeg tydeligvis ikke… Jeg er virkelig dum jeg.

Nå jobber jeg med ny header, og forhåpentligvis gidder jeg å gjøre noe med designet i løpet av dagen. Jeg skal starte å blogge igjen, om det så er det siste jeg gjør! Neinei, det ble feil.. Det skal være det første jeg gjør. Okå, såå… da kommer det et innlegg til i dag, hvertfall……..

 


Jeg har stripet håret, forresten.. Så nå ligner jeg en bestemor med bestemor hår, og her har jeg håret i en bestemordott. Vet ikke om jeg ble så veldig fornøyd, men det funker enn så lenge…

Skjer i dag, pøbler? :D

9 kommentarer

Siste innlegg