Sommeren nærmer seg, ja

– Med stormskritt! Er det ikke det de sier?

Det har vært såkalt “shortsvær” hele uka, ikke at jeg utnyttet shortsene mine, men det har vært varmt, og jeg er stolt av at jeg har vært ute. Pleier egentlig bare å sitte her og stirre inn i skjermen, men nå kan jeg vel si at jeg har fått meg et liv, haha. Spilt fotball med gutta og Linda hele uka, koseliiig.

Nå sliter jeg med designet, jeg har gått tom for idèer, sånn seriøst! Klikker for meg snaaart.. Har tatt bilder med lillebroren min til og med, så fikk meg en ny header, men jeg ble ikke særlig fornøyd kan du tro.. Totalt mangel på inspirasjon!


Døde av dette bildet, lolmeg.

Fotografen himself!

Såeh.. Ellers.

Nå skal jeg ikke bli sånn helt wannabe andre folk, – så jeg skal ikke spørre om været. Jeg skal spørre om du vet om noen fine farger som passer sammen!

– Vet du om noen fine farger som passer sammen?

19 kommentarer

Siste innlegg