Take every chance, drop every fear

ADVARSEL: Emosjonelt innlegg deluxe.


Okei, jeg er 14, snart 15 år. Jeg har opplevd bra ting, og dårlige ting. Livet mitt har vært en berg-og-dal-bane hittil, og mer skal det bli.. Jeg vet at jeg er ung, og har mye å lære og hele den rekka der. Men i skrivende øyeblikk; Jeg vil ikke. Livet suger. Hvis man ikke har mål her i livet, og ingenting å glede seg over… Hvorfor lever man da? Hvorfor lever man i det hele tatt? Man kommer ingen vei. Jorden dør ut en dag den også, så jeg ser ikke grunnen. Selv om noen mennesker utretter masse og når langt, spiller det noen rolle om 10 år? Jeg tviler. Jorden dør ut en dag, og da vil det være bortkastet.

Ingen ting betyr noe! Man kan leve den lille stunden man har.. Men hva er å leve!? “Because you’re breathing, it doesn’t mean you’re alive.” Vi blir overlatt til en haug av lekser og lærebøker, og vi får ikke brukt for det engang? Vi må sitte inne og lese.. I ungdomstiden- da vi har sjansen til å ha “the time of our lives.” Hvorfor? Bli klokere… Eh, yeah right. Hva skal man med det?


– Jeg er ikke så sikker på at “I’m still good” lenger. Jeg ser ikke noe lys i tunnelen.

10 kommentarer

Siste innlegg