Chillin’ in the summertime

Heija, folk! Oisann.. utrolig lenge siden jeg har blogget, gitt. Men siden jeg ikke vil rydde, så bruker jeg tiden på blogg istedet… I dag…

 Vrir meg unna.

I det siste har det ikke skjedd så veeldig mye, egentlig. Jeg har vært på fotballbanen hver dag i det som har vært av sommerferien, og noen turer på photoshoot rundt omkring.. Spennende liv, virkelig. 




Hette pga. myggggg…. heh

 

Men da stakk jeg ut! Og dere veit at jeg fremdeles lever… jippi. Snakkes 🙂

– Ingrid Jackson – 




5 kommentarer
    1. så herlige bilder, likte spesielt bilde nr 3! Utrolig bra at du har begynt å blogge igjen ^^
      Sv ; aaw ,kjempe søtt å høre at du liker bloggen min , setter stor pris på det , men jeg er ikke pen ! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg