Jeg svarer på spørsmålene deres

Hvilke blogger leser du fast? Både de som er på topplisten og ikke?
Jeg leser gaanske mange blogger fast, og ingen på topplisten, tror jeg… 😮 En jeg er spesielt mye innom er holdfintkjeft.blogg.no! Digger den dama ;D

Hvorfor blogger du?
Fordi jeg er kul. Neida, jeg må ha et sted å samle alle tanker og bildene mine på 🙂

Liker du å blogge?
Jaa, når jeg har noe å dele, så.. Hahah!

Hvor får du inspirasjon fra?
Uhm… tumblr!

Hva gjør du på fritiden?
Er med venner….. 😀 Og fotograferer 🙂

Er du lykkelig?
Jaa, akkurat nå er jeg så happy at det kan ikke beskrives med ord! Leeeenge siden jeg har følt meg så fri og lykkelig som nå.

Er du veldig glad i å ta bilder?
Jeg er ekstremt glad i å ta bilder!

Hvilket redigeringsprogram bruker du?
Photoshop CS5!

Hva heter mammaen og pappaen din? 
Kari og Kjell 🙂


Liker du å se på fotball?
Jaaa! Digger det 😀 Men må liksom være med “gjengen”…

Hvordan ser du på deg selv?
Jeg ser på meg selv som en skikkelig plagsom dott full av tanker og sprell.

Er du fornøyd med håret ditt?
NEI.

Hva er hobbyen din? 
Fotooooo! 

Hva liker du best med å blogge?
Tilbakemeldingene jeg får..! 😀

Hvis du kunne forandret noe med deg selv, hva vile det vært?
Alt.

Har du farget håret ditt? 

Ja, en million ganger… men det er på vei til å bli min normale farge igjen, da!

Favorittgodteri? 
Hmm….. Fruktkarameller, kanskje?

Hvilken mobil har du?
SNAAART iphone 4S! 

Hva er den fineste gaven du noen gang har gitt?
Tjaa… en CD med sanger jeg har spilt inn selv til en spesiell person, kanskjee…

Favorittband/artist? 
Demi Lovato. No doubt!

Favorittsang?
One Direction – More than this …. elllllsk!

Har du bra selvtillit?
Den er bedre enn den var, men den er langt fra god.

3 ting du digger ved deg selv?
At jeg har viljestyrke, at jeg nesten aldri gir opp og at jeg har den evnen at folk går til meg når de er lei seg… 

Hvor lenge har du vært sammen med typen din?
Har ingen type nå, jeg.. Ehee

Er du glad i dyr?
JAA!! Ekstremt!

To negative ting om deg selv? 
Jeg blir fort gjemt litt i bakgrunnen, og når jeg er forelsket i noen føler jeg at jeg maser litt.. ehhe!

Hva liker du best å drive med?
Foto og redigering! Sang.. og… venner ;D 
Hva elsker du, og hva hater du?
HAAATER snegler! Og elsker lilla. Hahhah 😀

Hva gjør deg glad?
Å være forelsket, heeeh!

Hva gjør deg irritert?
Folk som ikke vet hvem de er, og gutter som MÅ leke kule foran kameratene.


Naturlig hår?


Sminken din?
Bruker ikke sminke til vanlig 🙂

Heter du egentlig Jackson til etternavn? Hva heter du egentlig?
Nei. Jeg heter Rundberget Enger til etternavn 🙂 

18 kommentarer

Siste innlegg