I’m blessed!


This is my bestfriend and me. 

Hahah, seriøst! Jeg MÅ bare lage et innlegg om min fantastiske bestevenn som fortjener både ris og ros! Meeen, mest ros. HEHE, neida, bare ros. 
Kan vel starte med at han heter Magnus, og er en veldig sær og underholdene skapning. Han er ikke som alle andre, og mange ville nok lurt på om han hadde slått seg hardt dersom de ikke visste noe om han fra før av. Jeg kan si at han er veeeeldig smart, skarpere enn de aller fleste- og sykt morsom å være med. Tror ikke jeg kjenner en kulere person, jeg! 

Så fort jeg er lei meg, så er han der med en gang! Hvis jeg har problemer, så er han den eneste som tar seg tid til å skrive lange noveller om hva jeg burde gjøre. For det meste handler hjelpen hans om heroin og andre stoffer………. Neida. HEHHE. Han er som en bror for meg! En sånn supersnill bror alle burde hatt. Jeg er så heldiig som har han! Magnuspusen min.

– Det var dagens tanker fra meg, folkens… Natti! Tiihi

14 kommentarer

Siste innlegg