Love hurts whether it’s right or wrong


Dette er meg og kjæresten min. Ingen av oss er perfekte, men for meg er han perfekt. Vi har våre opp og ned-turer, akkurat som alle andre. Venner har det, familie har det, og kjærester har det. Til og med fugler og mark har opp og ned-turer. Kjærlighet er ikke bare en dans på roser, det sårer også. Men hvis noe er riktig, så føler du det bare inni deg- at dette er noe du ikke vil gi opp. Du vil ikke gi slipp uansett hvor vondt det gjør å holde fast. Du føler at dette er noe du virkelig vil, og du er villig til å gjøre alt for personen. Klart, dere kan krangle så busta fyker, men når alt kommer til alt er det mer godt enn vondt. 


Kjæresten min, Anders, er en person jeg kan stole på. Og da mener jeg virkelig stole på. Jeg kan fortelle han alt, og han lytter. Han er personen jeg har det aller morsomst med, kan le med og tulle med til de grader. Men han er også personen som får meg til å gråte lett som ingenting, og den jeg krangler mest med. Ofte er kranglene egentlig bare fordi vi er redde for å miste hverandre… Det eneste jeg vet, det er at jeg elsker han. For alt han er, for alt han gjør. For meg er han perfekt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg