“I.. don’t… understand what I did wrong…”


How would you feel if you running home crying
Lock yourself in your room, don’t want anyone to see ya?
While everyone’s having fun outside…

Alt er ikke så bra som det ser ut. Jeg er ikke frisk, jeg er deprimert. Jeg er ikke så blid som jeg ser ut på alle bilder. Jeg legger ut bilder med triste sitater hele tiden… Det ligger så mange “skjulte beskjeder” der. 
Har du løpt hjem, grått og følt at du ikke er god nok? Sånn har jeg det hver dag. Det virker ikke sånn, men tro meg; sånn der det. Jeg føler meg så ensom, selv om jeg har folk rundt meg… Jeg har ikke ledd på lenge. Har ikke hatt det skikkelig gøy på lenge. Jeg sliter skikkelig med å holde tårer tilbake. Folk kan godt si at de hater meg, men tro meg, ingen hater meg mer enn meg. Folk kan si så mye stygt til meg, og om meg, men tro meg: Jeg vil alltid være den som sier det styggeste til meg. Jeg kan ikke fordra meg selv… Og jeg føler at ingen andre kan det heller. 
Jeg har en fin familie, venner……  Jeg har jo folk som bryr seg. Likevel føler jeg meg helt jævlig, hver dag, hvert sekund. Jeg har noen dager der jeg faktisk holder hodet høyt, og tenker at jeg har en bra dag… But eey, der kom kvelden og alt går til helvete igjen. 

Håper det blir bedre snart…. Jeg orker ikke dette lenger……. 

– Ingrid Jackson

2 kommentarer
    1. Jeg synes du er så søt og pen! 🙂
      Ikke minst så virker du som ei veldig hyggelig jente som ikke dømmer andre, jeg håper det går rette vegen for deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg