Forever alone

Det er den dagen i dag, ja… Den dagen der jeg sitter her i sofaen min og loker, prøver å komme meg. Den dagen der jeg ikke har noe selskap, bortsett fra en firbent liten krabat ved navn Nike, men han sover jo i buret sitt… Japp, i dag er jeg syk. 

Så da spiser vi sunt (haha), og KAKAO..Hallo! Nam. 

Ligger under pledd og ser på tv..

Låner tøflene til mamma… 

Ooog spiser alt usunt man kommer over i huset! Håhå. Ikke at det var noe nytt, for jeg spiser ikke akkurat så veldig sunt ellers heller… 

Hva pleier du å gjøre når du er syk?

 

6 kommentarer
    1. Huff, god bedring <3
      Jeg pleier å se film og drikke mye av de varme drikkene jeg kommer over :3
      Kaffe, kakao, te... :3

    2. Mmm nam, jeg spiser også på kvikk lunsj 😉 jeg pleier egentlig aldri å være syk, ikke sånn veldig.. sist jeg hadde feber var egentlig i 7. klasse på klassetur, hihi… men dagene jeg føler meg veldig dårlig ligger jeg i sengen, ser på film og spiser kvikk lunsj.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg