Don’t let ’em bring you down

Jeg er ikke borte, jeg har bare en liten pause fra virkeligheten. Jeg trenger det. Aller helst vil jeg forsvinne, eller sove til neste år, men det kan jeg jo ikke… Jeg har lært å aldri gi opp, så jeg har ikke tenkt til det. Men alle trenger en pause, og nå er det jeg som gjør det. 

I dag har jeg hatt besøk av Brage og snakket med lillebroren min, Henrik, for å få meg selv på andre tanker. Guud, jeg er glad i de gutta! De er herlige, og når ting ikke går som det skal er de alltid der for å ta meg imot. 

6 kommentarer
    1. Er ikke alltid like lett nei. Alle sier man blir så “sterk” av ulykker, sykdommer eller andre alvorlige ting, men sannheten er at man blir svak, lei seg og sårbar. Virker ikke som om alle forstår det….

    2. Heisann! Veldig flott blogg altså!!! Lurte på om du hadde lyst til å delta i konken jeg har lagt inn her <3 (Har ikke blogg nemlig!) Håper du vinner!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg