I’m no fool for you

I det siste har jeg fått høre en del negativt fra folk jeg trodde bare skulle støtte meg om forholdet mitt til Brage. Jeg har fått høre at det ikke er sunt, at alderforskjellen har for mye å si og blablabla. Jeg ønsker ikke å høre på det, jeg har ikke lyst. Det er skikkelig sårende for meg at nå som jeg endelig har fått noe å holde fast i, noen å være så glad i, så skal det tas vekk fra meg. At folk prøver å splitte oss, og spesielt de som burde støtte meg uansett hva slags valg jeg tar. 

Jeg har hatt det skikkelig vondt og håpløst veldigveldig lenge, og Brage gjør meg glad. Han gjør meg lykkelig! Jeg er hodestups forelsket, og jeg ønsker ikke at det skal ta slutt. Jeg vil hvertfall ikke at det tar slutt på grunn av at jeg blir lei av å høre sårende ting. Det pleier å være sånn at når jeg blir glad, så skal et eller annet fra meg den gleden. Det har alltid vært sånn. Men ikke denne gangen. Jeg har ikke lyst til å la det skje.

Det at jeg er sammen med en person som gjør meg så glad skjønner jeg ikke at kan være “ødeleggende” for andre. Jeg har alltid tid til vennene mine, alltid hatt tid til familie, alltid måtte adlyde alt fordi jeg ikke har hatt andre valg. Det at jeg tilbringer mye tid med en person er faktisk ganske godt for meg, fordi jeg får meg selv på andre tanker… Og her om dagen fikk jeg høre av en av mine nærmeste at jeg ødelegger folk. På hvilken måte? Jeg prøver alltid å gjøre folk tilfreds. Jeg prøver alltid å ha tid til alle. 

Jeg sier alltid at jeg ødelegger folk og bare er i veien for andre, og nå har jeg jo fått det bekreftet… Tusen takk. 

MEN, dette her er ikke deres valg. Det er mitt. 

9 kommentarer
    1. Wtf? Hvem er de folka virkelig jeg liker ikke det her Ingrid, du veit jeg støtter deg uansett hva det er og hva det kommer til å bli? Jeg vil uansett støtte deg uansett hva. Jeg er her husk det alltid, jeg støtter deg og Brage sia dere er de enste jeg har igjen som jeg bryr meg om og de som er nærmest for meg <3 men jeg støtter deg Ingrid og ingen skal ødelegge det for deg eller bra lover deg 🙂

    2. Skjønner ikke hvorfor folk vil ødelegge noe så fint som dere har! Har sett dere sammen og det lyser av dere begge at dere er lykkelige med hverandre. Hvis man ser på bildene dere har, så ser man det tydelig på de også.
      Alder er bare ett tall, og siden det ikke er store forskjellen burde det ikke spille noen rolle!
      Jeg synes folk burde la dere være lykkelige sammen! Dere begge fortjener det, spesielt du! Vet det finnes få som har det enkelt og jeg synes det er synd at noen folk vil ødelegge lykken for andre.
      Du har min fulle støtte uansett hva som skjer eller skulle skje fremover. Du er en fantastisk person som fortjener dette! (Være lykkelig that is). Og det er ikke riktig at noen skal ødelegge!
      Og selv om det er vanskelig så burde du eller dere begge prøve å heve dere over hva andre sier. Liker de det ikke? Neivel, da var de ikke ekte venner (hvis det er venner som sier noe negativt).
      Igjen: Støtter deg hele veien!

    3. Jeg syns det er utrolig teit at de prøver å ødelegge mellom dere, men da kan dere bare vise hvor sterke dere er sammen! Jeg er kanskje ikke den riktige personen til å støtte deg, men du burde vite at du bare kan snakke med meg, hvis du vil det. Det har ihvertfall betydd mye for meg at du har villet “støtte” meg og snakke med meg i det siste 🙂

    4. Vet godt hvordan du har det, men om de virkelig var glad i deg og ville ditt beste, ville de da prøvd å ta fra deg det som holder deg oppe? I don’t think so! Hvis de har et problem med det, så må de gå dypere i seg selv. Det er snakk om ditt liv, og at du har en person i livet ditt som er ditt lyspunkt, burde du ikke bytte det ut for noe i verden. ♥

    5. Hæ? Hvorfor kritiserer folk deg for det? Det som er viktig er at du har det bra med han, og han gjør deg lykkelig. Da bør ikke aldersforskjell bety noe. Det er jo ikke en stor aldersforskjell, og om noen år kommer folk til å synes det er helt vanlig. Det bør jo egentlig ikke være så stor forskjell på nå og senere.. Det høres ut som Brage er en herlig fyr, og det beste er jo at du er lykkelig sammen med han, for det er noe du fortjener! Du fortjener å komme på andre tanker ja. Og du har jo fortsatt tid til overs, du skader jo ingen! Hvis folk skal være sånn, kan de drite i å gjøre ting vondt for deg, de kan bruke tiden sin bedre. Ikke hør på de (tror ikke du gjør det heller), fordi de tar helt feil 😉

    6. Alders forskjell har ingen ting å si. Om det er kjærlighet, så er det det som teller! Hvor gammel er han? Skjønner jo at folk kan være i mot det om det er veldig forskjell, men jeg har selv vært sammen med en som var mye eldre og det er ingen forskjell fra om han er like gammel <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg