Snakk med meg


Har du noe på hjertet, har du det vondt, kjærlighetssorg, trøbbel hjemme, hva som helst, så vit at du alltid kan snakke med meg! Du kan snakke med meg på facebook, på kik eller du kan spørre meg så pent på facebook om å få nummeret mitt hvis du har behov. Jeg kommer ikke til å fortelle det du sier til meg til en sjel, jeg er bare der for å hjelpe deg og for at du skal ha noen å snakke med.  

På facebook heter jeg Ingrid Jackson, og på kik heter jeg Moonw4lker! Håper å høre fra deg 😀

3 kommentarer
    1. Hei! Ville bare si at du har en helt fantistisk blogg. Du er tøff som er så åpen om alt og skriver så ærlig om hvordan du ar det. Det er ikke lett. Lykke til med alt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg