Stort skritt – og jeg er stolt

I dag, nå nettopp, for ti minutter siden… Så gjorde jeg et veldig stort skritt i livet mitt. Det høres ikke sånn ut, men det var skikkelig vanskelig- men samtidig utrolig deilig. Jeg tror de aller fleste har fått med seg at jeg har vært selvskader, jeg har vært veldig åpen om det, fordi jeg ønsker å hjelpe folk ut av samme situasjon. Jeg hadde det tungt og vanskelig, men i dag lot jeg liksom fortiden min gå. Ja, jeg kuttet meg, og i dag kastet jeg de sakene. Brage ba meg så pent om å få sakene, og så tok han de med seg. Jeg kjenner en lettelse i hele kroppen… Veien har vært lang, men jeg er ferdig med det nå. Jeg er ferdig med fortiden min og er klar til å starte på nytt! 

So let’s go, living like it’s now or never

9 kommentarer
    1. Åh, Ingrid! Nå ble jeg kjempeglad! Stolt av deg, vet at det ikke er så lett.. Utrolig glad på dine vegne, storevenn <3

    2. Så utrolig bra gjort, kjenner deg ikke men du virker som en sterk person som jeg har lyst til å bli bedre kjent med! Stå på!:-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg