Modellen er……

*Trommevirvel*


Vilde Slettemoen, damer og herrer! 

Jeg fikk inn 34 forespørsler, og tusen takk til alle sammen! Det blir garantert flere muligheter. Så følg gjerne med, og dersom du ikke ble valgt nå, så kan det fort skje neste gang!

Det ene jeg tenkte på når jeg valgte min modell; det var rett og slett hvordan en person ser ut uten å overdrive ansiktet og smile på alle bilder. Jeg så etter en modell som kunne gjøre som jeg sa; og som kunne vise følelser, ordentlig vonde og ordentlig gode følelser i et bilde. Vilde er en sterk person og har vært gjennom mye, og jeg syns det reflekterer i øynene hennes. Så Vilde, gratulerer! Du er super, og nå en på laget! Ser frem til å jobbe med deg 😀

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg