Malin, jeg ser opp til deg

Jeg kjenner ei utrolig jente, ei jente som står frem og sier det hun mener, som er snill mot alle og ikke vil noen vondt. Ei jente som har så mye kjærlighet å vise, både for dyr og mennesker. Jeg har kjent denne jenta siden jeg gikk på barneskolen, og stadig overrasker hun meg fremdeles.

Malin er den jenta som er opptatt av å være seg selv, som vil være alt annet enn en A4-person, hun mener at ingen er like (hvilket forsåvidt er sant), og hun mener at alle skal være seg selv. Jeg har ALDRI i hele mitt liv hørt henne si noe stygt om noen andre, for ondt finnes ikke i Malin. 

Malin, du er virkelig forbildet mitt.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg