Vi lever i en helt syk verden

Klikker meg inn på Twitter, det første jeg ser er at en treåring ble knivstukket og drep av en trettenåring. Klikker meg inn på Facebook og det første jeg ser er den berømte statusen om at du ALDRI blir bra nok. Nei, visst faen blir vi aldri bra nok. Det er kun fåtallet av befolkningen som ikke driver med et og annet rusmiddel, og enda ferre som er fornøyde med seg selv. Jeg har ikke tellingen på hvor mange jeg vet om som sliter med angst, depresjon, selvskading, selvmordstanker eller spiseforstyrrelser. Presset er helt sykt. Drap skjer overalt daglig, og om det ikke er drap; så er det selvmord. Vet du hvor mange unge som sliter i dag? Jeg tror ikke jeg vet om en eneste person som er fornøyd med seg selv lenger.

Ikke bare setter folk rundt oss press på oss, men vi gjør det selv også. Jeg er min største fiende. Det burde ringe en bjelle hos folk. Vi må våkne opp og gjøre noe snart! Men hva kan vi gjøre da? Vi er jo bare barn helt uten makt… alle sammen.

Og når det er sagt, til dere voksne der ute; Dere må ta vare på barna deres. Dere må skjønne at barna deres kan slite, for dere aner ikke hvordan det er å være ungdom i dag. Jeg er sikker på at det er tjue ganger verre enn fra dere var små. Dere må lytte, og for all del ikke vær spydige når de har problemer. HJELP TIL. Du som voksen skal HJELPE TIL. Dere skal være med på å reise et fantastisk menneske. 

5 kommentarer
    1. Yo! Jeg må bare starte med en ting at dennne siden er den meste originale bloggen på heile blogg, hundre prosent ærlig! Jeg vil beklage at jeg ikkje har postet kommentarer tidligere men nokon gongar så er man berre littegrann lat så ender man opp med å la være. Jeg ser nemlig at det er latterlig menge uhøflige som lager kommentarer. En gang fikk jeg nemlig selv dume komentarer før når jeg hadde blogg. Det var utrolig opprørende. Jeg håpper veldig at du ikke får noen frekke komentarer og at du får veldig mange flere søte kommentarer. Siden jeg har lagt ned blog tennkte jeg å bare dele ein lenkje til 1 konk som jeg nettopp har signert opp på. Premmien er et gave kort. Jeg håper utrolig at jeg vinner, men hell så håper jeg at du skal! Det hadde vært utrolig koselig om du testet den!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg