A little girl grew up too fast

Tusen takk for all støtte og alle fine tilbakemeldinger i går og i dag! Så fort jeg hadde postet det andre innlegget overøste dere meg med hyggelige meldinger. Det var virkelig herlig å vite at så mange fortsatt er der. Jeg har hvertfall lært at de menneskene som er verdt å ta vare på står ved din side hele tiden, og de forlater deg ikke uansett hva det måtte være! Jeg skal klare dette her, men det vil ta tid, tårer og nedturer… Jeg vil uansett klare det, jeg lover det. 

Og så må jeg takke Bjørnar for at han var en kjempevenn når jeg trengte noen. Og Viljar som alltid har vært der når ting har vært dumt. Dere aner virkelig ikke hvor mye jeg setter pris på dere, men det gjør jeg virkelig! Så igjen, tusen takk. 

Hvis dere lurer på noe må dere gjerne spørre, forresten! 

2 kommentarer
    1. Hei Ingrid.
      Det er godt å vite at du setter pris på hva jeg gjorde for deg. Det betyr masse! Når ting er tøft, så er det viktigste at man har noen rundt seg som man kan snakke til og som vil hjelpe deg så fremt det går. Jeg kan ikke sette meg i den situasjonen du er i, og det er derfor vanskelig for meg å si noe som vil gjøre det bedre. Likevel, jeg er glad jeg kunne være med deg, og også vite at det er noe som ble satt pris på.
      Tusen takk, og lykke til videre!

    2. Du er utrolig sterk Ingrid og du kommer deg gjennom det meste! Stå på og vær den du er for det er noe av det viktigste som er <3 Du er en utrolig person og jeg tror på deg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg