“Noen burde bli låst inne på Sanderud for godt”

Selvskading, psyken til folk, død og den slags kødder man ikke med. Det gjør man bare ikke, det sier ganske mye om deg som person. Jeg fant igjen dette her på twitter! Den øverste var ment til meg, og personen som skrev det betydde en del for meg for ganske lenge siden… Det såret meg utrolig mye. Det at jeg valgte å ta imot hjelp og gikk ut for å fortelle verden om at jeg sliter; og så får dette midt i fleisen av en som pleide å være en nær venn… Det såret. Men jeg må le av det også, for det sier vel mer om han enn meg. 

Så fant jeg igjen den under, som sier at “jeg vil ikke ha noe med en person som kutter seg å gjøre.” Det er det verste jeg har sett på år og dag. Tror du at du vet om alle vennene dine som kutter, eller? Jeg er ganske sikker på at de vennene dine som sliter ikke tør å gå til deg noe mer, etter du har skrevet noe sånn. Hvis en person sliter og skader seg selv, så ikke forlat dem i søla, hjelp dem opp! Jeg har lært av min far; Aldri se ned på noen med mindre du hjelper dem opp igjen. Og det er akkurat sånn det skal være, du har null rett til å se ned på et menneske fordi de skader seg selv. Du hjelper ingenting ved å få dem til å føle seg en million ganger verre. Men om du velger å gjøre noe sånn som å forlate dem i deres verste stunder; så håper jeg virkelig du har motet til å stå der helt alene midt oppi akkurat det samme etterpå også. 

5 kommentarer
    1. <3<3 synes du er utrolig sterk og tøff som sto frem. Skulle ønske alle var sånn, at det bare var å si det, men det kommer forhåpentligvis med tiden. For få år siden var det en skam å si man hadde kreft, men ikke nå lenger, så håper det har samme effekt. <3<3

    2. Så utrolig bra skrevet 🙂
      Det er skremmende å se hvor lite folk egentlig vet om Sanderud 🙁
      Du er ei tøff jente! Håper det blir flott å få en liten valp 🙂 Hunder er bare helt herlige. Alltid glad for å se deg om du har vært borte ett minutt eller flere timer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg