2014, please be good to me

2013 har gitt meg mye, men mest av alt har det gitt meg vondt. Jeg vil glemme dette året, og jeg håper at 2014 blir en million ganger bedre. 2013 startet fint, så kom februar og jeg var veldig langt nede. Jeg ble plukket opp igjen på en eller annen måte, men det er bare et fjernt og svakt minne nå. Dette året har gått så mye opp og ned, og det har avsluttet helt forferdelig. I november havnet jeg på Sanderud, og lille julaften fikk jeg vite at jeg har kreft. Forholdet mitt gikk i vasken, og jeg ble knust. MEN, jeg har laget meg noen nyttårsforsetter, så jeg får vel fortelle om dem også!

– Jeg skal bli frisk.
– Jeg skal le mer enn jeg gråter.
– Jeg SKAL på konsert.
– Feste mer.
– Møte nye folk.
– Ta sjanser jeg aldri ville turt å ta ellers.
–  Prøve å holde meg positiv selv når det ser helt svart ut.
– Være mer ute! (Selv om mamma og pappa savner meg hele tiden fordi jeg “aldri er hjemme”)
– Ta masse kreative bilder.


NB!!! Pass på dyrene deres i kveld, tror ingen vil ende opp med livredde små krabater i husene sine. 

4 kommentarer
    1. Ønsker deg alt godt i det nye året Ingrid 😀 Du er ei kjempetøff jente som har satt deg noen gode mål. Selv om jeg ikke kan si at jeg kjenner deg, så kjenner jeg på at du er ei jente det er lett å bli glad i <3 Klem Jorunn

    2. Håper dette året blir bra og at du klarer kampen mot kreft! Du er utrolig strek Ingrid. Jeg ser veldig opp til deg, du er forbilde mitt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg