“Hvordan klarer du å være så sterk?”

“Du er så åpen om det! Hvordan klarer du det?” Jo, nå skal dere høre! Jeg, som i Ingrid Rundberget Enger (best kjent som Ingrid Jackson), jeg er et menneske. Mennesker; de blir syke. Enten det er fysisk eller psykisk, vi blir det alle sammen. Og hvorfor skal man da holde noe menneskelig hemmelig? Jeg vet at det er tabu å snakke om psykiske lidelser, og det er vanskelig å spørre en kreftpasient hvordan det går. For meg er det helt normalt, og helt greit. Det kan være vanskelig for mange, men tenk at du ikke er alene, for du er aldri alene. Det har dere vist meg en god stund nå, jeg har fått så mye støttende meldinger og telefoner og mailer og gud vet. Jeg er EVIG takknemlig for det, det skal dere vite. Uten dere hadde jeg gitt opp, og jeg hadde ikke vært her i dag. 


OG SÅ, dagen i dag. Jeg har fastet, og jeg fikk ikke spise før klokken var 17.00. Jeg har fått radioaktivt stoff i meg (HVOR KULT??), og jeg har vært på Ullevål. På fredag begynner cellegiften…. Og i morgen skal jeg møte en frisør for å fikse parykker… Jeg gruer meg. 

21 kommentarer
    1. Ahhh, det blir jo kult med parykker? 😀 Selv om håret ditt forsvinner, kommer det sakte men sikkert tilbake 🙂
      Beundrer deg virkelig

    2. Du er så utrolig sterkt Ingrid, det du skriver er virklig rørende! Jeg ønsker deg så mye lykke til! 🙂 <3 stor klem fra Mikkal! Se på dagen i morgen som er morsom dag, ikke alle får prøve parykker Ingrid! 😀 syns det høres morsomt ut 🙂 Masse lykke til <3

    3. Hei Ingrid ! Skriver noen ord her selv om du ikke vet hvem jeg er. Jeg har lest bloggen din mange ganger og tenker at du er ståltøff !! Flott at du er åpen om sykdommen din. På den måten hindrer du at folk setter ut merkelige rykter og jeg tenker at det også er en slags selvterapi 🙂 Jeg heier virkelig på deg og ønsker deg lykke til framover. Dette klarer du !! Hils mamma’n din som vet godt hvem jeg er. Jeg heier på henne også 🙂
      Forresten tar du utrolig flotte bilder !!

    4. Jeg blir så stolt av deg Ingrid, du er så sterk så dette skal du klare og meg har du alltid, når som helst! jeg er kjempeglad i deg snuppen <3

    5. Tenk da 😀 Du kan se ut åssn du vil på håret, og når det vokser ut er det ikke slitt :*
      Høhø, tenke litt positivt 😀

    6. Det kan hende du har sett det, men hvis ikke: du ligger på førsteplass på topplista i elverum og 59 plass på topplista i norge!!! Stå på videre, ingrid<3

    7. Du er utrolig sterk Ingrid! Vil bare komme med et ordspill min far alltid sier: det er når man har det som værst, man skal ha det som best!. Dette har hjulpet meg flere ganger når ting ikke har vært helt på topp!
      Jeg heier på deg! Du klarer dette:)

    8. Hei Ingrid! Jeg kjenner deg aldeles ikke, og er absolutt ikke personen som pleier å lese blogger og i alle fall ikke kommentere. Likevel sitter jeg her og leser bloggen din, og det er med god grunn! Gud for ei sterk jente du er, det skal du virkelig ha. Du skal vite at du er min beste kilde til inspirasjon, jeg oser av respekt til deg, og det er jeg sikker på at alle dine lesere og.. ALLE gjør! fortsett å kjempe, dette klarer du! Lykke til 🙂

    9. Legen sa at min onkel kom til å gjøre det også. men han gjorde det ikke for det. var mange ting legene sa kom til å skje som ikke skjedde:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg