Don’t fool yourself and say you can’t


Hvis jeg kan, kan du. 


I dag var jeg på sykehuset og skulle få cellegift, men immunforsvaret mitt var så lavt at de ikke turte å gi meg noe. Jeg fikk bare i meg en halv liter med saltvann, så ble jeg sendt hjem igjen. På mandag skal jeg tilbake for å se om de kan få gjort noe… Hm. 

Jeg vet forresten ikke om jeg tør å ta håret mitt i dag heller, det kommer til å bli så kaaaaaldt! Og uvant. Det er bare sykt ekkelt at jeg kan stå og dra av meg krøllene i hytt og pine. Vekta er også litt merkelig, for jeg spiser KONSTANT, men jeg fortsetter å gå ned?? Sære greier. Og midt oppi alt, så har jeg begynt å tenke på fremtiden. Fremtiden skremmer meg. Jeg burde vel ta små skritt og håpe på det beste, men jeg skulle så gjerne få gjort alt i en gang….. Ting tar tid

13 kommentarer
    1. Må du ta håret da? Kan du ikke bare la det falle av? Tror jeg hadde gjort det, det hadde føltes for hardt å barbere det bort.

    2. Tenker masse på deg <3 Du er utrolig tøff og det mener jeg <3 Min mor hadde kreft så jeg hvet hva jeg snakker om der, for jeg skulket skolen for å være med henne den siste tiden og hjelpe henne.
      Jeg hvet du kan klare deg igjennom dette, glad i deg <3

    3. Shiitakesopp er veldig boostende for immunforsvaret. De har brukt det i østen i tusenvis av år:) Et kjapt googlesøk gav meg dessuten info som jeg ikke var klar over. Flere steder i verden har de begynt å bruke shiitakesopp aktivt under kreftbehandling nettopp på grunn av den veldig positive effekten på immunforsvaret. Legger ved en link:) Jeg har sett shiitakesopp på de fleste Obsbutikker og velasorterte asiatiske butikker. http://www.cancer.org/treatment/treatmentsandsideeffects/complementaryandalternativemedicine/dietandnutrition/shiitake-mushroom

    4. Åh! Du er så sterk, du skal klare dette!
      Kan ikke tenke meg hvordan det er å bare kunne dra av seg alt håret. Jeg er ikke særlig glad i mitt hår, men når jeg leser dette så vil jeg heller ha mitt eget hår enn å miste det! Håret er jo en ganske personlig ting, mener jeg da.
      Tenker masse på deg <3

    5. åååå :/ håper det går bedre om mandag da… har lest en del her og må si jeg er helt stum av beundring!
      jeg HEIER på deg! for dette skal gå bra til slutt!

    6. Stort av deg å blogge om dette. Er selv nyresyk, og skal snart transplanteres for andre gang. Har vært igjennom cellegiftbehandling selv da jeg var 19, er nå 25. Det at ting tar tid, og at planlegging blir vanskelig er det verste med å være syk når man er ung og vil mye på en gang… Men man lærer seg kanskje fortere å nyte et sekund eller et minutt på en annen måte enn man gjorde før. Husk å alltid si “NÅR jeg blir frisk”, ikke “HVIS”), et tips fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg