WARRIOR


I dag står det om meg i HA. Wæ! Det var litt stilig, da. “En kriger.” Jepp. 

11 kommentarer
    1. Du er et vakkert menneske både utenpå og inni, det tør jeg påstå selv uten å kjenne deg, for øynene dine lyser og bildene dine er fantastiske. Stå på, Ingrid!!!

    2. Som noen skrev over her minner du veldig om Merida.(Fra Brave) Tenker på henne hver gang jeg er innom bloggen din! Koselig at de skrev om deg! Jeg ser veldig opp til deg. Stå på! c:

    3. Helt fortjent, du er positiv i denne vanskelige situasjonen.. det er det ikke mange som klarer x)

    4. Du er helt rå! første gang jeg er innom bloggen din, men det må jeg virkelig si, for ei jente! Du er så sterk, så modig, og ikke minst utrolig vakker. Det er noe særeget ved deg, du skiller deg ut. I dag er det få som tør å stå frem som seg selv, men du, du klarer det på alle måter. Du er fantastisk.
      STÅ PÅ!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg