“Du blir sikkert ikke frisk”

Hvorfor skulle ikke jeg få oppleve kule konserter, herlige sommerkvelder og gode venner som alle andre? Okei, de fant en kreftkul i lysken min, den har vært der i nesten to år, og jeg har ikke vært dårlig før jeg fikk planta inn cellegift i meg. Ser jeg syk ut? Gjør jeg det? Nope. Verken med eller uten hår ser jeg syk ut. Jeg er et levende bevis på at kreft; det kan gå bra. Dette skal gå bra. Prognosene mine er 90% for å bli helt frisk. Jeg kom hjem i dag, og er snart ferdig med andre og siste kur(!!), jeg har igjen påfylling nå på fredag, og neste fredag, og så er alt forhåpentligvis over. Dette har krevd mye av meg, og satt livet mitt på vent en stund, men det har ikke gjort meg svak; dette har gjort meg sterkere. Og ting jeg fryktet før, de kommer ikke innpå meg en gang til

10 kommentarer
    1. Så tøff/sterk du er! Krysser fingrene for at du blir frisk! 🙂 Forstår hva du mener med å få livet satt på vent, har selv vært syk siden 2011 (selv om det ikke kan sammenlignes).

    2. Man kan da ikke ta sorgene på forskudd.. Du har sykt god prognose for å bli frisk, så hvorfor skal man da tro at man ikke overlever? Og prognoser er til for å knuses. Man må kjempe til siste åndedrag uansett om det er kreft eller annen sykdom eller ulykke. Det handler jo også om å være sterk nok til ikke å gi opp! Stå på og la kroppen og cellegiften ta knekken på de dumme kreftcellene i kroppen din, en gang for alle!

    3. Bare vent! Snart vil du bli frisk! Har ennå forsidebilde på facebook som jeg lovet deg! Vil snart bytte det ut med et bilde av deg og meg som står i beskrivelsen heltenmin 😀 Gleder meg til å ha forbildet mitt på forsidebildet 😀 Å tenk da skal jeg stå vedsiden av deg! :`D dette klarer du baby <3 vi alle elsker deg å bryr oss masse om deg 😀 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg