10 ting som irriterer med Facebook

Jeg ser igjennom Facebook, og jeg blir trist, må le og gråte på samme tid?? Jeg har ingenting å skrive om akkurat nå, så hvorfor ikke…. Selv om jeg vet at en del kommer til å bli provoserte av det her, unnskyld.

1. “Lik mitt profilbilde, så liker jeg ditt!” 
– Nei, du får ikke noen likes for det. Du er bare irriterende.

2.  “Hvem burde være min valentin?”
– Helt ærlig, hvis du må spørre om det, så tror jeg ikke du ender med noen valentin.

3.  “I dag skal jeg spise poterer til middag, jeg gleder meg”
– Jeg tror ingen bryr seg om at du spiser poterer til middag.

4. Folk du ikke kjenner som tagger deg i profilbildene sine for å få “likes”..
– Hva i alle dager er det for noe tull? 

5.  Kjæresteparene som må på død og liv poste noe på veggen til hverandre hver dag.
– Dere blir vel ikke lykkelige av det?

6. “Den fineste som liker skal jeg gifte meg med!”
–  Hva med de hundre personene som sitter igjen og ikke føler seg bra nok? Uff, stakkars mennesker. 

7. Folk som skriver “Take me as I am or watch me as I go!” eller “Ta meg for den jeg er eller gi faen!” under hvert eneste profilbilde.
–  Funker det for dere? Blir dere liksom tatt annerledes fordi dere skriver det? Hm. 

8. Folk som spør om du kan dele profilbildene dems, for da får de “selvtillit.”  
– Selvtilit har ingenting med profilbilder på Facebook å gjøre, ha det klart for dere. 

9.  Når en person har lagt ut en status, så må du ikke på død og liv legge den ut en gang til. 
– For det første, du kopierer. For det andre; den er bare morsom en gang. For det tredje; du er veldig lite original. 

10.  Folk som legger ut en bibel om hva de gjorde fra de stod opp til de la seg.
– Det er sånn man har blogger til 

(Håper ikke folk tar dette så altfor tungt, heheh smiil. Bare noe tull jeg og vennene mine kom opp med som irriterer oss!)  

6 kommentarer
    1. Enig, men prøver å ikke bry meg så stort om det. De får bare holde på, er egentlig litt å kaste bort livet sitt om man bae er opptatt av å få et høyt antall likes eller følgere. Livet dreier seg jo ikke om det. Og det gjelder ikke bare facebook det. Instagram er bl.a. full av sånne folk som skriver “lik bildet” eller “følg meg please<3", bare fordi de vil ha flest mulig følgere....

    2. Jeg tror muligens du har litt feil venner på FB;) Jeg har heldigvis ikke slike (men så er jeg litt eldre enn deg også, det hjelper sikkert:p) og jeg hadde blitt provosert/irritert selv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg