“Valentines er som hvilken som helst annen dag”

Åh, nei. Valentines er dagen for å vise at du eier kjærlighet. Trenger du kjæreste til det? Nei. Du kan vise kjærligheten din (hvis du eier noe) til alle! Jeg er sikker på at både mor og far og lillebror ville satt pris på at du viste dem litt ekstra kjærlighet i dag. Det er mange måter å vise at du bryr deg om noen på. Det er som en morsdag eller farsdag, men alle fortjener vel litt ekstra oppmerksomhet en gang i blant? Det er klart man kan vise kjærlighet året rundt, men det er litt kult at det er laget en dag for det også, akkurat som julaften eller bursdagen din. Lots of love ogsånn

6 kommentarer
    1. Ingrid! Jeg vil bare si at du er så fantastisk vakker. Du skriver veldig godt og ærlig, men bortsett fra det kjenner jeg deg ikke som person. Men jeg går på Katta da! Uansett; helt flaut at jeg kan sitte og se så lenge på bildene av deg, fordi du er så spesiell – liksom en rå og naturlig skjønnhet som er veldig sjelden. Og jeg heier på deg!

    2. Har følgt med på bloggen din en stund nå, og må bare si at du er så utrolig sterk da det kommer til kreften! Du har en så positiv og glad personlighet, og du skriver ting som får andre, hvertfall meg, til å føle at jeg faktisk er bra nok. Det er minimalt med mennesker som kan få meg til å føle at jeg er bra nok, å du er 1 av dem. Med den innstillingen du har til kreften, så er det ingen tvil om at du overvinner den, jeg heier på deg!! Og til slutt, du er helt fantastisk vakker, både med og uten hår 🙂

    3. åååå klarte ikke å kommentere på bildene 🙁 meeeeen det jeg ville si var “HOLY FUCK DU ER HELT SINNSYKT FLINK” ville selv bli fotograf men det gikk ikke 🙁 og du er driiit pen! rene modellen lxm 🙁 så sjalu på ditt talent og ditt vakre utseendet!!! da er jeg offisielt fææææn<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg