“Jeg får ikke til noen ting!”


Jeg vet at det er dager du føler deg håpløs, dager du ikke vil stå opp av senga og dager du føler at alt du gjør er feil. Jeg har også de dagene. Vi har alle dager der tårene kommer fossende, der vi ikke føler oss bra nok og bare vil gi opp. Hver minste kommentar kan knuse deg, og du vet ikke hvor du skal gjøre av deg. Noen ganger føles det ut som du drukner, mens alle andre svømmer. Men vet du hva? Sannheten er at alle har det sånn noen ganger, og du er aldri alene. Det er lov til å føle seg liten, føle at du ikke får til, det er lov å være sliten. Det du ikke har lov til, det er å gi opp. 

Du har også lov til å gjøre feil, du må ikke til enhver tid være perfekt og gjøre alle tilfreds. Det er menneskelig å gjøre feil. Gjør det som gjør deg lykkelig. Drit i hva andre sier. Vær hovedrollen i ditt eget liv, ikke birollen i noen andres

5 kommentarer
    1. Ingrid, du er et utrolig menneske! Bloggen din gir meg alltid litt mer motivasjon til å fortsette å leve. Jeg har egentlig mistet livsslysten helt, men da jeg leser bloggen din får jeg mindre lyst til å gi opp! Du er som et levende bevis på at ting ordner seg, og blir bedre:)
      Tusen takk for at du er du!

    2. Tusen takk. Hadde en sånn dag i dag, dette var akkurat det jeg trengte å lese. Er så godt å noen ganger ha en påminnelse om at man ikke må være perfekt, eller at man ikke engang burde trenge å være perfekt.
      Så, ja. Takk.

    3. beklager at dette ikke har så mye med innlegget å gjøre, men jeg har bare et spørsmål:) hvor kjøpte du hunden din fra? var det oppdretter? og hvordan synes du rasen er (gemyttet etc) har så lyst på en liten pomeranien:)
      på forhånd tusen takk!

    4. Anonym: Kjøpte han fra ei dame, han er enebarn og vi fikk ikke engang vite hvem foreldre hans er. Vi er faktisk ikke sikre på om han er en pomme likevel heller! haha:o han er litt for stor og har “ulovlige” farger..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg