Oppmerksomhetssyk? Jeg?

Jeg finner det litt morsomt at folk sier jeg er oppmerksomhetssyk fordi jeg valgte å dele historien min om kreft og psykiske lidelser på bloggen min. Det er ingen som tvinger deg til å lese, det er min personlige dagbok, og jeg skriver for å få ut tankene mine- og for å hjelpe folk i samme situasjon. Selvfølgelig får jeg oppmerksomhet når jeg gjør det, for det er ganske tøft gjort når du er i en sånn situasjon. Men HVEM som helst hadde fått det om de hadde vært i min situasjon. Jeg ser ikke vitsen med å hakke på andre for sånne ting, kan dere ikke drite i den jævla janteloven snart? Jeg har ikke gjort noen noe galt, jeg har vært syk og jeg har skrevet om det, okei? Hadde jeg løyet for oppmerksomhet, så hadde jeg fortstått at det var noe å klage over, men det har jeg jo ikke gjort. Enkelt og greit

Jeg har fått høre så mange ganger at jeg er en inspirasjon og til motivasjon for folk, og det varmer veldig. Derfor kommer jeg også til å fortsette, og jeg blogger gjerne om ting dere vil jeg skal blogge om. Det er bare å komme med forslag, det! Peace xx 

4 kommentarer
    1. Ingrid, du er en nydelig jente! Jeg får så mye inspirasjon av bloggen din, historien din, bildene dine – og ja, hele deg! Og det er jeg nok ikke alene om. 😉 Men, som du sikkert har merket, så er det alltid noen som bare er der for å ødelegge. Enkelte tåler virkelig ikke andres suksess, og deg er det virkelig MYE suksess i, Ingrid! På hvilken måte, spør du? Jo, du har et talent for fotografering og en kreativitet i bildene dine som selv erfarne fotografer bare kunne drømme om, du har vunnet ditt livs største kamp – kreften, og utseendet ditt er noe jenter flest kunne dødd for! Rett og slett alt ved deg er imponerende, og du har antakeligvis alt det de idiotene ikke har! Du har kommet så langt, og oppnådd så mye! Så hvorfor i alle dager bruke tid på folk som er sjalu, bare sprer hat og kommer med slike absurde påstander?
      Så, Ingrid, ikke bry deg om de som drar deg ned, virkelig ikke! Du tar et valg om hvordan du skal reagere når du får slike idiotiske kommentarer, husk det. Selvfølgelig blir man lei seg, men hev deg over det. Ikke svar dem, ikke gi dem oppmerksomhet. For det er jo det de vil oppnå – de vil se deg reagere og bli lei deg. Bare DU vet hvordan DU er, og så lenge du er trygg på deg selv og vet at du ikke er oppmerksomhetssyk, så spiller det vel ingen rolle hva andre sier? Hvis du lar være å reagere, så blir det kjedelig for dem å slenge ting etter deg også.
      Tenkte jeg bare skulle si det til deg, for jeg har sett flere innlegg som dette i det siste. Håper du tar til deg alle de positive ordene du får fra folk på bloggen, og hever deg over de negative! Du er en sterk jente, så dette klarer du! Alt ordner seg for snille jenter, og du er en av dem. Gjerne snakk med meg, jeg har lagt ved mailen min 🙂 Uansett, stå på videre!!
      Ønsker deg en god påske videre! Klem fra Olivia <3

    2. Eg må bare sei meg heilt enige i det du skrive… dvs. det handle ikkje om at du er oppmerksomhetssjuge- då ligge det faktisk på andre sin nysjerrighet som komme her å lese. Det ska faktisk vær lov å fortella koss det går og kæ som opptar dagane (meir enn bare en øveflate) uden å bli sitt på som oppmerksomhetssjuge. Det er heilt på tryne synst eg faktisk. Hmm ja, eg vett dette innlegger ikkje er skreve nå, men eg måtte bare sei det ligavel. Du er ei ståpåjenta, uden tvil 🙂

    3. Synes du er flink jeg! Jeg tror ikke jeg hadde turt å dele mine tanker og følelser, om jeg var i samme situasjon. du er kjempeflink som faktisk deler dette, både for andre som har godt av å lese dine ord, og flink mot deg selv, som får ut tankene dine 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg