10 (sære) og unyttige (haha) fakta om meg

1. Når jeg blir sint på folk som har gjort noe teit mot meg eller vennene mine, så planlegger jeg hvordan jeg skal drepe personen på en veldig surrealistisk og gal måte, men jeg får aldri fullført det, da… Ikke ta det seriøst. En gang ville jeg visst kaste noen over rekkverket på danskebåten, jeg kan ikke engang huske at jeg har sagt det =) 

2. Jeg kan ikke fordra at folk hører på rykter utenom å spørre personen det gjelder om ting er sant før de trekker en beslutning.

3. Jeg syns det er ubehagelig å spise borte fordi jeg er så kresen. Jeg syns det er ubehagelig å spise ute også, for da får folk se meg spise…

4. Navnet mitt er egentlig Ingrid Rundberget Enger, men jeg vil endre det til Ingrid Jackson.

5. Hunden min heter Jackson. Blir det da Jackson Jackson?

6. Jeg tror ikke det finnes en mer sjalu person enn meg. 

7. Det fineste jeg vet er når Viljar spiller gitar og synger til meg.

8. Jeg hatet å gå i kjoler helt til i år, men nå har jeg faktisk tre stk (!!)

9. Jeg syns det er rart når folk sier at man ikke kan forandre seg. Selvfølgelig forandrer man seg med tiden og erfaringene man gjennomgår. Man lever for å lære, ikke sant?

10. I dag tok jeg solkrem på hodet. Det var rart.  

– og dette var dagens “jeg kjeder meg-innlegg.” 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg