SOS – This is how to save a life

I dag er det Verdensdagen for selvmordsforebygging! Og i den anledningen ønsker jeg å fortelle dere at alt blir bedre. Hvis dere skulle trenge hjelp, så har jeg funnet noen krisenumre dere kan ringe;

815 33 300 – Kirkens SOS, døgnåpen krisetelefon
116 123 – Mental helse, døgnåpen krisetelefon
116 111 – Krisetelefon for barn, åpen fra 15.00 – 08.00 i hverdager. Døgnåpen i helgene
800 33 321 – Åpen fra 14-20, Kors på halsen
81000277 – Homofiles ungdomstelefon, åpen alle dager untatt lørdag fra 18-22

Og i tillegg til dette er det en APP som ble lansert i dag, der står det numre og den sporer nærmeste legevakt. Den heter “MinPlan,” er helt gratis og skal forebygge selvmord, veldig grei å ha hvis du sliter!

…og er ikke det nok, så finner du meg på facebook. Jeg er tilgjengelig ganske ofte og svarer så fort jeg kan. Håper dere har en fin dag, og at dette var til hjelp!

6 kommentarer
    1. Flott at det finnes så mange man kan snakke med, inkludert deg 🙂 Du er en fantastisk person, Ingrid.

    2. Hei!
      Kom helt tilfeldig innom bloggen din. Elsker slike tilfeldigheter. Du er så inspirerende og så talentfull. Og ikke minst vakker! Bildene dine fryser fast i hodet mitt, og ordene dine griper. Takk for at du skriver om de viktige tingene. Blogger selv om psykisk helse, og blir så hjertens glad når jeg ser andre som tør gå ned i dypet. Skal definitivt følge bloggen din videre.
      Maria

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg