Late night thoughts

Natten er alltid mørkest. Ikke bare ute, men også i tankene mine. Jeg lurer alltid på hvorfor jeg er som jeg er, gjør som jeg gjør og sier som jeg sier. Jeg tenker ofte at jeg ikke er god nok, at kjæresten min og vennene mine fortjener bedre enn meg. At de skulle ønske jeg var en annen. Tankene er farligst om kveldene. De har nesten tatt livet av meg -flere ganger.

I det siste har det vært bedre enn på lenge, men hver gang jeg har en opptur, så vet jeg at den går lengre ned etter den har vært oppe. Jeg har ikke veldig lyst til å sitte på med denne berg-og-dalbanen, jeg har fått nok. Dessuten, jeg hater de karusellene. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å bli bedre. Behandlinger jeg har fått hittil har gått dårlig. Jeg har forsøkt altfor hardt å gjøre noe med meg selv. En gang så hardt at det gikk ordentlig galt, og jeg mistet meg selv. 

Jeg skjønner at det er noe galt med meg, men jeg skjønner ikke hva.

3 kommentarer
    1. Hva enn du gjør kjære Ingrid, så må du bare stå på! Jeg begynner virkelig å digge deg allerede. Og det er ikke mange dager siden jeg fant denne bloggen din, nå titter jeg innom hver dag. Ingrid, du er virkelig pen. Du er heldig som har kjæreste, jeg har det jeg også.. Og er kjempe glad for å ha han i livet mitt! Men det er litt komplisert… Ikke med oss, men med ting rundt oss. Så du er heldig som har han, og det tenker jeg om meg selv også, selv om jeg kunne ønske ting var annerledes. Jeg tror jeg sitter rett bak deg i den berg-og-dal-banen, og jeg er dritt lei av de opp og ned turene. Jeg lurer bare på tid neste puste rom kommer, føler jeg nesten ikke får puste inn nok oksygen av og til!
      Anyway, jeg håper du har det bra! Natten er mørkere enn svart hos meg og.

    2. Håper du snart får den hjelpen du føler at du trenger, og at du kan ta glede fra de gode dagene istedenfor å tenke på de verre dagene som kommer etterpå. Du er en stor inspirator for meg, og de som er glad i deg fortjener ikke bedre, de fortjener AKKURAT deg. For husk; de er jo glad i deg, glad i deg for den du er. Stå på!

    3. Du er god nok akkurat som du er, lille venn <3 Sender deg masse gode tanker 🙂 Flott blogg, flink til å formulere deg du! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg