Min første gang på et treningsstudio…

Er det en ting jeg har lært om treningsstudioer er det at hvis du er ny- så har alle rett til å granske deg ned til hver minste detalj. Stirrer du tilbake, da er du en syndebukk.

Det var en del ting som gjorde at jeg ble skeptisk til å trene på et studio, og en av tingene var de gigantiske speilene som gikk fra taket til gulvet. Noen er på treningsstudio for å trene, og andre er der for å studere seg selv og glo i “all hemmelighet” på de andre. I dag var det en fyr der som gjorde nettopp det. Han gransket seg selv etter hvert eneste apparat han hadde brukt. “Jeg er stor og tøff,” sa han sikkert til seg selv.

Jeg fant også ut at det er en god idè å ikke klage på alt man gjør. Jeg klaget nemlig en hel del, og noen burde egentlig ikke sluppet meg inn fra starten av. Så mange stygge blikk på en gang er det lenge siden jeg har fått…

Det verste er vel å være nybegynner, fordi alle andre virker så mye bedre. MEN, man må starte et sted!

3 kommentarer
    1. Skjønner den altså, men heldigvis er det
      ikke speil over alt hvor jeg trener. Du får bare heve hodet høyt og ignorere dem

    2. Etter hvert så er det godt å kunne se på seg selv og se at treningen har gitt resultater! 🙂
      Så for meg så er speilene en motivasjon

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg