Fem JULEGAVETIPS du ikke kan gå glipp av! (Til kjøkkenet)


(Er ikke gal, lover.)

Jeg vet at det er mange som sliter litt før juletider, så jeg tenkte å tipse dere om ting på kjøkkenet de aller fleste kan dra nytte av! Både store og små liker å utforske på kjøkkenet, så her er det tips som passer de fleste. Personlig elsker jeg å bake, jeg gjør det bare ikke ofte nok. Har det sikkert etter bestemødrene mine! (Neida, joda. Bortsett fra den delen med at jeg ikke baker nok. De baker hele tiden. Bestemødre har en greie for baking.) Men, nok om det. Jeg har funnet en side med hundrevis av gode utvalg til kjøkkenet. Dere finner siden her. Tenkte likevel dere ville se noen smakebiter, so here we go!

Tips nr.1: Kjøkkenradio! Dette er for de som liker å høre på nyheter eller musikk når de lager mat. (Mammaen min er glad i radio.) Du finner den her.

Tips nr.2: Konfektformer. De kan bruker til å lage sjokolade (som de opprinnelig er for,) og om sommeren kan man lage isbiter! Du finner de her.
Tips nr.3: Osteknivsett. Dette så egentlig bare kult ut. Jeg ville hatt sånn på mitt kjøkken! Jeg tror dette er spesielt for osteelskere. Du finner det her.

Tips nr.4: Boller med lokk! Jeg irriterer meg alltid over at jeg aldri har noe å putte ting i på kjøkkenet, og jeg er garantert ikke alene. Du finner de her.

 
Tips nr.5: Kjøkkensett! De fleste ville blitt glade for det, tenker jeg. Det står til og med mål i kjelen (!!!), og det er praktisk, for da slipper man jo å stresse med desilitermål. Du finner det her.

//bildene er tatt fra http://bakerenogkokken.no/

Håper dere likte tipsene! 

2 kommentarer
    1. Fine tips, noe av det vil jeg også ha sjøl,så kjøkkenradioen og konfektformene skal jeg sette på min egen ønskeliste? Flink du, håper det blir litt gryn på deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg