BLOGGEN ER 5 ÅR!


Bloggen min har fått gjennomgå. Perioder jeg har vært deprimert, helt oppe i skyene av glede, vært sliten, hatt kreft, vært innlagt, hatt det gøy med venninnene mine, blitt overbelastet med fotografi, og den lever enda! Jeg har altså holdt den oppe i hele fem år. I dag fyller bloggen min fem år! Tenk det. Skulle gjerne hatt en konkurranse eller noe, men jeg tenkte ikke på det før nå.. Litt sent. Jeg skal ha en konkurranse senere, lover! Håper dere vil være med og vinne kule premier. Kan heller mimre tilbake til 2009. Dette er et av mine første innlegg, og ikke et innlegg jeg er stolt av: 


//Forresten, Nelly.com har fått en fancy GIFT GUIDE, her er det gaver til mor og far, bestevenn, kjæreste… you name it. Sjekk det ut!
 

2 kommentarer
    1. Jeg klikket tilfeldig inn på bloggen din, og plutselig hadde det gått utrolige 2 timer! Gratulerer med 5-års dag, så fantastisk dyktig og gjennomført du er! Du er et deilig avbrekk fra eksamenslesing og hverdagsstress!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg