“Folk over 60 kilo burde ikke vise seg på treningssentret”

…for en jævlig unødvendig måte å skape oppmerksomhet på, syns ikke dere? Først typen til Sophie Elise, og selvfølgelig klarte han å gjøre dette til en trend. Så, nå en eller annen Jack-fyr. Og vet du hva, Jack-fyr? Du burde holde deg unna internett. Og jenter. Og alt. Bare.. hold deg unna. 

Dette blir skrevet for oppmerksomhet, slik at vedkommende som skriver disse hjernedøde bloggpostene kommer øverst på topplisten. Dessverre, det funker. (Har ikke vært inne på bloggen hans, og vil oppfordre alle til å ikke se på den heller. Han vil bare provosere.)

Vet dere hva jenter? Ikke ta dere nær av det, og ikke gi han oppmerksomheten han vil ha. Dere er bra nok som dere er, og pump jern så dere kan gi disse guttene en midt på! 
 

10 kommentarer
    1. A(fuckings)men! Åh, blir så irritert på folk som skriver sånn.. De har jo ingenting med hvem som skal trene der og ikke.. Veldig bra skrevet foresten💓 kunne ikke vært mer enig

    2. Veier selv over 60 kilo, og det er engang ikke overvektig. Bra innlegg,hva man veier kan man heller ikke ta så seriøst fordi noen folk har flere muskler, og er bygd opp annerledes av fettmasse eller noe. muskler veier mer enn fett:) også har sikkert høyden noe å si, jeg er ganske høy så da veier jeg også deretter!:)

    3. Treningssenteret er for alle, dessuten er det de som trenger å trene som skal være der. Flere ganger jeg har vært på treningssenteret hvor folk bare har stått for å vise seg frem. Jeg er ikke en av dem under denne ”grensen”, så føler meg svært krenket. Grunnen til at jeg går på treningssenteret er for å gå ned i vekt, dersom det er så fælt å være der med oss andre kan får man heller la være å dukke opp. Men for å være ærlig, tror ikke jeg at han skal si noe, det er ikke alle som har råd til selvbruning og alt det dilldallet. Rart folk få spisevegring når man skal slenge ut slik dritt rundt seg, det er tøft nok å føle at man har feil kropp, om ikke alle andre skal påpeke det også. Noen mennesker burde bare holde kjeft, for det er tydeligvis en feilkobling mellom hue og kjeften.

    4. Vel, i følge bmi og alt det der så har jeg en bmi som er midt i normal skalaen dersom jeg veier 65 kg. Betyr det at jeg skal være på kanten til undervektig før jeg får lov til å være på et treningssenter? Åh, mennesker -.-‘

    5. Jeg føler det sier veldig mye om hvor mye han vet om kropp og ernæring. Hvis man er 180 og veier 60kg kan man med god samvittihet å spise mer. Jeg tror ikke han er klar over at kvinner kan være høyere enn 160 og derfor også kan veie over 60 kg og faktisk ha ett veldig sunt forhold til kroppen. Dessuten er det fint å se ulike mennesker på ett treningssenter. Jeg er så lei av å høre folk rakke ned på de som ikke har den perfekte kroppsfasongen, og mener de har skyld i det selv. Det er dessuten veldig herlig med mennesker som ikke går å teller kalorier og snakker kun om kalorier. Folk som veier over 60 kg på ett treningssenter har gjerne ett sunt forhold til kroppen, det viktigste for helsen er å trene og spise sunt, uansett hva du veier.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg