TEMAFOTO presenterer KONKURRANSE – 2.desember!

Hey! Siden det er desember og snart jul tenkte vi å kjøre i gang en konkurranse! Konkurransen er i samarbeid med caseapp, og en heldig vinner får et gavekort på 299,- som kan brukes på caseapp.no! Her kan du designe dine helt egne deksler til både iPhone, iPad, iPod og Samsung. Du kan også designe skins til mobilen eller pcen.

Så til selve konkurransen; For å delta trenger du kun å kommentere hva du har lyst til å gjøre med ditt gavekort, og så er du med! Skal du gi det bort til en venn, eller bruke det selv? Eller kanskje du skal designe et deksel til noen du er glad i? Du trenger ikke ha blogg for å delta! 

Husk å skrive navn og epost slik at vi kan kontakte deg om du blir den heldige vinneren. Følg gjerne @caseapp på instagram for inspirasjon.

Som en førjulsgave får dere uansett om dere deltar eller ikke 20% rabatt på caseapp ved å bruke denne rabattkoden: JULKALENDERN20. Rabattkoden er gyldig frem til 18. desember.

 


KONKURRANSEN AVSLUTTES 7.DESEMBER. 

//konkurranse i samarbeid med caseapp.no.

17 kommentarer
    1. Hvis jeg vinner ønsker jeg og bruke gavekortet til og designere et iphone deksel til meg selv, av meg og bestevennen min som er en skikkelig bra og god jente. Hun har gitt meg håp, vist meg at det umulige er mulig og har stilt opp for meg hele tiden. Hun bor desverre 10 timer unna meg så vi får ikke møttes mer enn 1-3 ganger i året, derfor hadde det vært koselig og kunne hatt et bilde av meg og hun på et deksel som jeg kunne ha sett på hver dag 🙂
      [email protected]

    2. Hvis jeg er den heldige vinneren, skal jeg gi det til ene veninna mi som har stått ved min side i all motbgang og vanskligheter jeg har hatt det siste året! Hun fortjener så mye takk, så da vil jeg enten designe ett eget selv- eller finne ett ferdig deksel med en god “quote” på. Det blir enten ett samsung deksel s3 eller ipad deksel.
      [email protected]

    3. Dersom jeg vinner vil jeg lage et deksel med et bilde av meg og bestemoren min. Hun er mitt store forbilde og jeg er veldig glad i henne. Det hadde vært fint og hatt et deksel med henne og meg på.
      [email protected]

    4. Jeg vil gjerne designe et deksel til min fantastiske kjæreste. Han holder meg ut i tykt og tynt og får meg alltid til å le. Jeg får ikke helt sagt hvor glad jeg er i han. Han har hatt sine nedturer, men jeg har hjulpet han og motsatt. Han er en ordentlig teddybjørn!
      [email protected]

    5. Jeg har veldig lyst til å gi et egetdesignet iPhone-deksel til bestevenninnen min som alltid er der for meg. Jeg er ikke veldig flink med ord, så denne gaven ville vært en fin måte å uttrykke hva hun betyr for meg! 🙂
      [email protected]

    6. hvis jeg vinner vil jeg gjerne gi et deksel til venninen min som altid er der for meg. Hun har også brukket armen så da vil jeg gi henne noe ekstra som takk og for god bedring til henne. Nå tror jeg henne kan ha det litt tøft også så nå er det min tur til å være der for henne!!!
      [email protected]

    7. Dersom jeg vinner skal jeg gi det til bestevenninnen min som bor på andre siden av jorden. Hun har betydd så mye for meg, vært der i mine verste og beste stunder, hun støtter meg uansett hva det er, og kommer alltid til å bety mye for meg. Har ikke sett henne på 4 mnd snart, og vil gjerne gi henne et deksel med bilde av oss to på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg